
حالا واکنش غولهایی مثل تویوتا و فولکسواگن، پناه بردن به نرمافزارهای شیائومی و هواوی است. اما آیا این وابستگی ناجی آنهاست یا طناب داری که با دست خودشان برای آینده میبافند؟
https://poolvaeghtesad.com/?p=187724

حالا واکنش غولهایی مثل تویوتا و فولکسواگن، پناه بردن به نرمافزارهای شیائومی و هواوی است. اما آیا این وابستگی ناجی آنهاست یا طناب داری که با دست خودشان برای آینده میبافند؟
تمامی حقوق مطالب برای "پول و اقتصاد"محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
نشر مطالب با ذکر نام رسانه پول و اقتصاد بلامانع است.
طراحی و اجرا : تیم تحیلی-خبری پولواقتصاد