×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

مهم‌ترین اخبار پول و اقتصاد ایران و جهان

امروز : یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵  .::.   برابر با : Sunday, 28 June , 2026  .::.  اخبار منتشر شده : 51 خبر
جزئیات تازه از رتبه‌بندی معلمان؛ هر رتبه چقدر حقوق را افزایش می‌دهد؟

به گزارش خبرآنلاین،علی باقرزاده با بیان اینکه فرایند ارتقای رتبه معلمان با مصوبه دولت انجام شده است گفت: آخرین آمار مربوط به اواخر هفته گذشته نشان داده که بیش از ۲۵۶ هزار پرونده درخواست ارتقاء بررسی شده که ۷۸ درصد آن‌ها ارتقاء یافته و به رتبه بالاتر رفته‌اند.

ایسنا در خبری نوشت:وی با بیان اینکه مابقی متقاضیان بعد از یک دوره شش ماهه مجددا می‌توانند درخواست دهند تا پرونده‌ها مجدد بررسی و ارتقاها اعمال شود افزود: تمام مطالبات معلمان ارتقا رتبه یافته از ۳۱ شهریور تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۴ محاسبه و در حقوقشان اعمال و پرداخت شده است و در حال حاضر برای سال جدید مسئله‌ای نداریم.

رئیس مرکز منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از اول فروردین ۱۴۰۵ تا الان بیش از ۵۰ هزار مورد جدید وارد چرخه بررسی پرونده شده و احکامشان صادر شده است ادامه داد: بیشتر ارتقاءها در فاصله استادیار به دانشیار یا به تعبیری رتبه سه به چهار است.

وی درباره میزان افزایش حقوق با ارتقای هر رتبه اظهار کرد: در قانون آمده هر رتبه ۱۰ درصد مجموع فوق العاده شغل یا حق شغل را افزایش می‌دهد.

۲۳۳۲۱۷

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی توسط سردبیر پول و اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.