به گزارش اکوایران از خبرگزاری فارس، محمدصادق معتمدیان افزود: پیک گرما را پشت سر گذاشتهایم و بر اساس بررسیهای نجام شده نیازی به تعطیلی تهران وجود ندارد، اما از همشهریان میخواهیم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.
https://poolvaeghtesad.com/?p=107686
به گزارش اکوایران از خبرگزاری فارس، محمدصادق معتمدیان افزود: پیک گرما را پشت سر گذاشتهایم و بر اساس بررسیهای نجام شده نیازی به تعطیلی تهران وجود ندارد، اما از همشهریان میخواهیم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.
تمامی حقوق مطالب برای "پول و اقتصاد"محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
نشر مطالب با ذکر نام رسانه پول و اقتصاد بلامانع است.
طراحی و اجرا : تیم تحیلی-خبری پولواقتصاد